πινακίδες αναγγελίας κινδύνου (κ) επεξήγηση
K -1α. Επικίνδυνος αριστερή στροφή
Κ- 1δ. Επικίνδυνος δεξιά στροφή
Κ- 2α. Επικίνδυνες δύο αντίρροπες ή διαδοχικές [συνεχείς] στροφές-η πρώτη
αριστερά.
Κ- 2δ. Επικίνδυνες δύο αντίρροπες η διαδοχικες [συνεχείς] στροφές-η πρώτη
δεξιά
Κ - 3. Επικίνδυνη κατωφέρεια [μέ κλίση οπως η αναγραφόμενη στην πινακίδα [π.χ. 10% ]
Κ - 4. Απότομη ανωφέρεια [με κλίση οπως η αναγραφόμενη στην πινακίδα]
Κ - 5. Επικίνδυνη στένωση οδοστρώματος και στις δυο πλευρές .
Κ- 6α. Επικίνδυνη στένωση οδοστρώματος μονόπλευρη [ αριστερά ]
Κ- 6δ. Επικίνδυνη στένωση οδοστρώματος μονόπλευρη [ Δεξιά ]
Κ - 7. Κινητή Γέφυρα.
Κ - 8. Η οδός οδηγεί σε αποβάθρα η όχθη ποταμού
Κ - 9. Επικίνδυνο ανώμαλο οδόστρωμα σε κακή κατάσταση με λακουβες
Κ - 10. Επικίνδυνο υπερυψωμένο οδόστρομα η απότομη κυρτή αλλαγή της κατα μήκος κλίσης της οδού.
Κ - 11. Επικίνδυνον κάθετο ρείθρο ή απότομη κοίλη αλλαγή της κατα μήκος κλίσης της οδού.
Κ - 12. Ολισθηρόν οδόστρωμα.
Κ - 13. Επικίνδυνη εκτίναξη χαλίκων,[ασύνδετον αμμοχάλικον].
Κ - 14. Κίνδυνος απο πτώση βράχων και απο την παρουσία τους στο οδόστρομα
Κ - 15. Κίνδυνος λόγω διάβασηςς πεζών.
Κ - 16. Κίνδυνος λόγω συχνής κίνησησεως παιδιών [Σχολεία,Γήπεδα κ.λ.π.]
Κ - 19. Κίνδυνος απο διέλευση άγριων ζώων.
Κ - 20. Κίνδυνος λόγω εκτελουμένων εργασιών στην οδο.
Κ - 21. Προσοχή , κόμβος ή θέση οπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με τρίχρωμη
φωτεινή σηματοδότηση.
Κ - 22. Κίνδυνος λόγω χαμηλής πτήσης προσγειουμένων ή απογειουμένων
αεροσκαφών.
Κ - 23. Κίνδυνος λόγω συχνού ισχυρού εγκαρσίου ανέμου [π.χ.εξ Αριστερών].
Κ - 24. Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας.
Κ - 25. Προσοχή αλλοι κίνδυνοι [μη δηλούμενοι στις πινακίδες
Κ-1 εως Κ-24].
Κ - 26. Προσοχή διασταύρωση οπου ισχύει η από δεξιά προτεραιότητα.
Κ - 27. Διασταύρωση με οδό οι επι της οποιας κινούμενοι οφείλουν να παραχω-
ρήσουν προτεραιότητα.
Κ 28α. Διακλάδωση με κάθετη οδό αριστερά , οι επι της οποιας κινούμενοι οφείλουν
να παραχωρήσουν προτεραιότητα.
Κ-28δ. Διακλάδωσις με κάθετη οδό δεξιά οι επι της οποίας κινούμενοι οφείλουν
να παραχωρήσουν προτεραιότητα.
Κ-29α. Διακλάδωσις με λοξή οδό αριστερά , οι επι της οποίας κινούμενοι οφεί-
λουν να παραχωρήσουν προτεραιότητα.
Κ -29δ. Διακλάδωσις με λοξή οδό δεξιά , οι επί της οποίας κινούμενοι οφείλουν
να παραχωρήσουν προτεραιότητα.
Κ - 30. Κυκλικός κόμβος ή πλατεία με υποχρεωτική κυκλική πορεία.
Κ - 31. Κίνδυνος λόγω ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης με κινητά φράγματα
Κ - 32. Κίνδυνος λόγω ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα
.
Κ - 33 ,Κ - 34 ,Κ - 35, Πρόσθετες επαναληπτικές πινακίδες στίς προσβά
σεις ισοπέδων
σιδηροδρομικών διαβάσεων ή κινητών γεφυρών η οποίες δηλώνουν
προσέγγιση σε αυτές.
Κ - 36. Κίνδυνος λόγω αμεσης γειτονίας ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης
Χωρίς κινητά φράγματα μονής σιδηροδρομικής γραμμής.
Κ - 37. Κίνδυνος λόγω άμεσης γειτονίας ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης
Χωρίς κινητά φράγματα διπλής η πολλαπλής σιδηροδρομικής γραμμής.
Κ-38α. Επικίνδυνο έρεισμα αριστερά.
Κ-38δ. Επικίνδυνο έρεισμα δεξιά
Κ - 39. Συχνή κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Κ - 40. Σήραγγα.